Monday, March 21, 2011

kelainan Miera Liyana mintak maaf ! prrrffttt*

Hey Ho Haii :)

HAHAHA aku tanak cakap panjang-panjang . sure korang pun banyak yang dah tawu ni . kita bukan Tuhan nak hentam hukum orang , tapi kita berhak tegur selagi kita umat sesama Islam .

bagi yang tak tau . alamak ketinggalan zaman pulak korang nih . meh sini meh nak cerita . Miera Liyana ni naik dalam cerita Kamelia Katrina kat Astro Ria tu . dalam cerita tu , Miera ni sangat innocenttt je . geram jugak aku tengok . tapi aku tak follow cerita ni sebab lembab =.= kahkah . *oke esok aku buat cerita sendiri :P

Nampak sikit je . Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan . DEM :P


SIKIT JE WEYH ! KAHKAHKAH !


#yang lelaki tu , sila tutup mulut . hishh tak senonoh . okey sudah ! Miera Liyana dah pun mintak maaf . credit : MSTAR

1 . “Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.

2. “Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.

3. “Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,”


statement 1 aku takde masalah . kesian dia kan tak sempat cuba baju tu . kahkah #simpati

statement 2 ni buat aku panas . Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. aku rasa semua orang ada hak nak kata TIDAK kalau taknak satu benda tu . dia ni artis . for sure lah kat rumah dia banyak baju cantik-cantik . kalau dah pakai baju ni , then tengok terdedah sana sini , dia boleh kata TAKNAK PAKAI . dah dia sendiri pilih baju tu . balik rumah cari baju sendiri je sudah lah . pakai macam ni untuk apakah?

statement 3 lagi panas beb . HAHAHA dia ingat dia pakai baju camtu cantik sangat lah ? suka pakai baju terdedah kat belakang ? weeeee i loiiikeeee . nampak habis bra plastik kau . KAHKAH!

BAI !
picture source : GOOGLE.COM

12 comments:

  1. @darxniq

    awak memang gatal pun ! miangg ! :P

    ReplyDelete
  2. huhuhuhuhu~~ pkaian agk mlampau btul~~

    ReplyDelete
  3. @trouBLe_makEr

    buang pekataan agk tu . melampau betul dah ni :P

    ReplyDelete
  4. sanggup kan die pkai cmni....tringat die kat cite 2...sopan gile...

    ReplyDelete
  5. dah tutup mata dah. tak nampak plastik yg dia pakai kat dlm tu...

    ReplyDelete
  6. @aliaa farhanaa'ah . betul betul , dlm cite tu , sopan baik . ala kak itula namanya pelakon. dia jalankan tugas dia je :)

    ReplyDelete
  7. @Muhd Fadil

    tutup la sangat . mane tau dye pakai plastik? :P

    ReplyDelete
  8. erkk..seksi tu ! konpem bile duduk nampak lagi clear !

    ReplyDelete
  9. @Finaz Jaafar

    nampak jugak segala tayar spare dia bila dia duduk . haha

    ReplyDelete
  10. Salam kenal! Blognya nice! Saya lihat bahwa Anda upload banyak foto.
    Apa Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang?
    Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya. Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

Saye Nak Choki-Choki Boleh? ... ♥