Wednesday, May 19, 2010

sweeetttt gileeeee :x

alaaahhh aku suke gile tgkk nii
hehh. sweet gilee kot shahir ngan adiraa
uaaaaa sweeett sgtsgtsgt ouh!



aku suka mata kau yang coklat tu.
oh kau suka mata aku yang coklat.
eh aku suka betol.
ehmm..
rambut kau pun aku suka.
aku suka tengok kening kau.
kau suka tengok kening saya?.
ehmm aku suka tengok kening kau.
aku pun suka tengok mata kau.
oh kau suka tengok mata aku?
ya aku suka tengok mata kau.
aaa.
kalau kau bercakap pun, kau aaa aaa pun aku suka.
oh aku cakap aaa aaa pun kau suka?.
aaa.
aaa.
aku suka tengok hidung kau.
kau suka tengok hidung aku?aku pun suka tengok hidung kau.
aku suka tengok bulu mata kau.
kau suka tengok bulu mata aku?
aaaa
kau suka tengok bulu mata aku?
ya
kau suka tengok bulu mata aku?
ha aku suka tengok bulu mata kau.
kau suka tengok bulu mata aku?
ya aku suka tengok bulu mata kauu
aku sukaaa sangat tengok rambut kau yang serabut tu.
sukaaaa tengok rambut aku? betol?
betol..
ooo..
ooo..

adoiii sweet en enn. nanak jugakkk hahaha~




0 comments:

Post a Comment

Saye Nak Choki-Choki Boleh? ... ♥