Monday, February 14, 2011

Dunia Akhir Zaman

Aku jalan-jalan kat homepage fb sambil makan choki-choki , ade sorang mamat ni dia post satu video dari youtube . title pun dah buat aku interested gila nak click butang play . apa? Gadis Bertudung Persenda Zikir . . bukan lah aku nak kata aku pandai gila ilmu agama , tapi aku tahu la jugak , apa pahala , apa dosa . aku letak video ni kat blog aku ni , bukan untuk mempromosikan mereka , tapi untuk tujuan pengajaran . mana tau kot ada manusia di luar sana yang ada niat nak buat macam mereka? lupakan niat itu .


geleng-geleng kepala aku . wanita Islam sendiri buat macam ni . ishkx . dunia akhir zaman kan kawan-kawan?

Aku memohon ampun Ya Allah , Maha Penerima Taubat,
Aku memohon ampun Ya Allah daripada segala dosa,
Tambahkan kepadaku imlu yang berguna,
Berikanlah aku amalam yang dimakbulkan,
Kurniakan kepadaku rezeki yang meluas,
Terimalah taubat kami dengan taubat nasuha. .

0 comments:

Post a Comment

Saye Nak Choki-Choki Boleh? ... ♥