Saturday, February 26, 2011

Pink bukan Girly , tapi Lembut :D

Hey Ho Haii :)

kau minat Pink ? guys memang lah kurang minat color pink tapi tapi girls , mesti ramai kan ? even time aku sekolah dulu time Form 1 - Form 2 , ada yang marah-marah kalau ada orang pakai Pink , sebab dia kata warna Pink tu dia punya . orang lain yang pakai Pink tu semua tiru dia . wow obses betol dia terharap warna pink kan sampai mengaku warna Pink tu dia punya . dia cipta kah ? HAHA :P budak-budak , biasalah tu :P

kadang-kadang , aku blogwalking pun , ramai gadis-gadis pakai template yang berwarna pink , atau seakan-akan pink . lembut kan ? sejuk je mata memandang . orang yang guna Pink ni bukanlah dia tu sangat Girly tapi dia rasa dia sweet bila pakai pink . betul eh andaian aku ni? heeee . aku sendiri guna template pink . agak-agak kalau jejaka-jejaka masuk blog aku ni , mesti cepat-cepat dia tekan PANGKAH sebab pink ! i guess so . :P

btw , boleh tak kalau aku nak bilik PINK ?


comel nyaaaaaaaa ! cakap comel cepat !! :P aku nak bilik camni boleh ? sape interior designer , tolonglah buat bilik aku jadi camni . i want it so frickin baddd ! =='

and satu lagi , boleh tak kalau kawen nanti , aku nak rumah macam ni


style nyaaaaaaaa ! sape kontraktor , tolong lah buat rumah kat aku camni . takpe , aku nak hadiah kawen camni boleh? rumah ni oke? hahahaha! :))

obses pink ke aku ni ? tapi sweet what ? comel-comel je . lembut and sedap je mata memandang . tak terang ! thanks to MR GOOGLE sebab tunjuk aku gambar-gambar di atas . and dia berjaya buat aku sakit hati =.=

8 comments:

  1. ehh... takde pun choki2...
    tekan tadi ingatkan dpt coki coki.. haha...
    pink? ohh... saye tak..saye suka putih.
    :)

    ReplyDelete
  2. hahaha choki-choki . tgu nanti ade posmen datang bagi oke? :P
    putih juga kesukaan saya :D pink putih , alamak comel kan? :P

    ReplyDelete
  3. @syamimi fatin

    yep . sweet dye kalahkan gula-gula kapas pink :D

    ReplyDelete

Saye Nak Choki-Choki Boleh? ... ♥