Wednesday, October 19, 2011

Jangan buat saya jatuh hati

Assalamualaikum . Hey Ho hai ;)


alahai baru balik dari Terengganu . penat gila . tak pernah seumur hidup , hari ni balik Terengganu , esoknya balik Penang pulak . kerja gila ? eh takdelah , kami boleh je buat . 9 jam -.- pening kepala semua ada . lagi-lagi bila balik ikut Cameron Highlands . first and last lah balik ikut situ . jalan dia scary gila -.- kabus tebal tak nampak jalan . ya Allah macam-macam aku fikir . huhu -.- alhamdulillah selamat sampai :) oh hari ni , errr pasal cinta lagi ? -.-


wanita punya satu cinta
janganlah kamu mensia-siakannya
janganlah kamu sakitkan hati wanita
kerana wanita itu lemah, berbanding kamu
jangan biarkan wanita mengalirkan airmata kerana kamu
kerana wanita ada satu cinta


namun ia tidak bermakna wanita harus kalah pada perasaan :)












SUMBER ASAL

10 comments:

  1. bila masa plak pergi terengganu nih?

    ReplyDelete
  2. kelmarin . semalam baru balik :)

    ReplyDelete
  3. betul2.. stuju sgt dgn cerita kat atas nie.. knp la hati wanita mudah sgt nk jatuh cinta.. tp atlast, its nothing.. :)

    ReplyDelete
  4. hati wanita cepat tersentuh kan . lumrah la semua benda ni uhuuu

    ReplyDelete
  5. hati wanita cepat tersentuh kan . lumrah la semua benda ni uhuuu ( ajek gemok )

    ReplyDelete

Saye Nak Choki-Choki Boleh? ... ♥